poniedziałek, 2 stycznia 2017

Antycellulitowy Endo-masaż Liren

Witam w nowym roku z nowymi postanowieniami które towarzyszą mi od grudnia jak od czasu kiedy urodziłam syna.Jak wiadomo każda kobieta po urodzeniu dziecka boryka się ze zbędnymi kilogramami,a mi zostało ich 5.Urodziłam dziecka 19 października przez cesarkę wiec od razu nie mogłam ćwiczyć jedni  mówią ,że można po 12 tyg ja już po 8 byłam na rowerkach jak i ćwiczyłam w domu oraz biegałam.
Całą ciąże borykała się z cellulitem i teraz  mi dalej został i całą ciąże używałam tego olejku kiedy go dostałam myślałam że starczy mi na 4 tyg przy codziennym stosowaniu, na początku ciąży używałam codziennie później 2 razy w  tyg. i jeszcze mi zostało tyle  ile widzicie .Jedyne co zmieniłam to bańkę chińska  na większą.


Opakowanie super poręczna butelka,zapach cudowny  jak dla mnie .
Cena 29,99 za100ml

W skład innowacyjnego kosmetyku wchodzą olejki – arganowy, ryżowy i sojowy. Pielęgnują skórę, intensywnie ją nawilżając i wygładzając. Prawdziwa siła tkwi jednak w wyszczuplającym kompleksie Slim Pro zawierającym wyciąg z alg Tisochrisis lutea. Formuła aktywuje proces lipolizy, czyli rozpadu tłuszczu w tkance tłuszczowej. Podczas masażu sylwetka jest więc modelowana, a spalanie tłuszczu przyspieszone. Skóra staje się jędrna, a nierówności znikają.Bańka działa pod ciśnieniem,co powoduje przepływ limfy,pobudza krążenie.
 Kiedy chodzi o pozbycie się kilogramów czy pomarańczowej skórki to sam preparat nie nie zdziała cuda więc nie macie szans na pozbycie się tego,jak będziecie mieć dietę i ćwiczyć to efekty  będą i lepsze.
Mogę wam polecić ten olejek  jak i inne rzeczy na cellulit  żeby zapobiegać jego powstawanie.

tak zaleca producent:
 Pierwsze efekty redukcji cellulitu z Lirene Antycellulitowa ENDERMOLOGIA widoczne są już po 4 – 5 zabiegach! Aby uzyskać oczekiwany rezultat i latem cieszyć się idealnie gładką skórą bez widocznych nierówności, wystarczy wykonywać masaż w odstępach 2-3 dniowych, a następnie raz w tygodniu dla podtrzymania efektu.


A wy jak radzicie sobie z tym problemem ?/

5 komentarzy:

  1. To chyba jestem wyjątkiem.. ja urodziłam 25 września, 29 byłam już w domu i waga pokazywała 60kg dokładnie tak jak przed ciążą, fakt faktem że w ciąży mało przytyłam bo tylko 7 kg. Obecnie już jest -4kg ;) Na szczęście problemu z cellulitem nie mam, więc nie potrzebuje takich specyfików.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomo, że same kosmetyki nie spowodują, ze cellulit nam zniknie, ale mogą wspomóc walkę przy odpowiedniej diecie i aktywności fizycznej.
    Ja jednak rzadko sięgam po tego typu specyfiki, wolę nawilżać ciało.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze niezla sprawa, nie widzialam jeszcze tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń