wtorek, 26 lipca 2016

Pierwszy krem +30.

hej kochane 
pogoda idealna jak dla mnie i zapewne dla większości kobiet w ciąży, ja już 7 miesiąc jeszcze dwa i mały będzie z nami :).
Jest czas więc matka szaleje z zakupami dla małego i wczoraj zamówiłam Mr.B.
 Pokój już pomalowany w sumie to całe mieszkanie odnowione,jeszcze pomalować łóżeczko trzeba.

Na dzisiaj mam dla was o swoim pierwszym kremie na zmarszczki,jak to każda kobieta przed 30 nie myśli o tym żeby zacząć używać wcześniej takiego kremu ja już o niego  chwyciłam 3 miesiące temu.


Jak zawsze liren dba o to żeby przyciągnąć nas do opakowania.
cena to 34zł   pojemność 50ml.

Lirene Age ReGENeration hialuronowy krem wygładzający na noc 30+ oparty jest na kompleksie zaawansowanych składników, sprzyjających aktywacji genów różnicowania naskórka. Komórki skóry ulegają pobudzeniu do intensywnych podziałów i odnowy. Zostaje przywrócone głębokie i długotrwałe nawilżenie. Skóra odzyskuje promienny wygląd, staje się aksamitnie gładka i elastyczna. Lirene Age ReGENeration hialuronowy krem wygładzający na noc. zawiera ekstrakt z błękitnej algi pobudza wzrost i odnowę komórkową. Skóra staje się intensywnie wygładzona, elastyczna i aksamitna w dotyku. Zawarty w formule kremu hialuronian długotrwale nawilża i uelastycznia skórę, przyspieszając absorbcję pozostałych składników kremu. Olej z avocado działa odżywczo, stymulując nocny cykl odbudowy komórek skóry. Składniki aktywne, bogate w witaminy A, E, K, B, PP oraz chlorofil i nienasycone kwasy tłuszczowe, niwelują objawy stresu i zmęczenia skóry, jednocześnie przeciwdziałając przedwczesnemu jej starzeniu. 
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,78192,age-regeneration-hilauronowy-krem-wygladzajacy-na-noc-30-.html




krem jest treściwy ale też bardzo szybko się wchłania,dla mnie idealna,a jednocześnie jest lekka.
Ma witaminy :A,E,K,B,PP
olej  z avokado-działa odżywczo, stymulując nocny cykl odbudowy komórek skóry.
Zapach ma  delikatny , nie drażni.
























 krem jest bardzo wydajny, używam go trzy miesiące ,data p otwarciu to 6 miesięcy .
Bałam się że mnie zapcha, ale tak jednak się  nie stało więc za to wielki plus i  na lato idealny. 

Miałyście go może ??

11 komentarzy:

  1. Fajnie, że nie zatyka porów :) Nie miałam go jeszcze :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  2. mam 29 lat ale już od dawna używam kosmetyki dla kobiet po 30.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jeszcze dwa lata zostały hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja do twarzy używam kremu bepanthen, tego dla niemowląt ;) świetnie pielęgnuję twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie miałam,ale też powoli zaczynam używać 30+

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na noc ten a na dzien under20 :)

    OdpowiedzUsuń