sobota, 9 lipca 2016

Czerwiec w migawce

hej 
Witam w sobotę mam dla was małe podsumowanie czerwca w zdjęciach, ja osobiście lubię takie  posty :)
A wy lubicie , jak chcecie więcej to zapraszam na instagrama https://www.instagram.com/saharu88/

                                                 Testuje  coś nowego ale po miesiącu jest fajna :)
                                         Dzień bez kawy w MC w podróży nad morze :)
                                                        Tośka misia  mój brzuszek :)
                                         Wakacje :) pierwsze chwile nad morzem
                                                                 Wyjście na   Kolacja
                                                              Ostatni dzień :((

                                                     Body jakie znalazłam :)
                                 Ostatnie truskawki i to takie które tylko do picia się nadawały

                            cuda z biedronki z wczoraj :)




Miłego Dnia kochani :)

7 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia, już kilka lat nie byłam nad morzem :/ jesienią wybieram się w góry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w góry cały czas chdze i jezdze na rowerze :0 latem wybieram morze co roku

      Usuń
    2. mieszkasz w górach? ja w centralnej Polsce :/

      Usuń
  2. świetne zdjęcia, mam tą samą odżywkę SH i planuję napisać jej recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też spodziewasz się dzidziusia? :).
    Super klimatyczne fotki<3. Jak z kawą w ciąży? Dużo pijesz?:D

    blog-aleksandry

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post

    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń