czwartek, 8 grudnia 2016

Mikołajowy projekt denko

Witam
Musze się zebrać w sobie żeby systematycznie pisać,jakoś z dzieckiem mi to nie idzie liczę na to że się postaram.Teraz też wróciłam do ćwiczeń.


Dzisiaj was zapraszam na projekt denko dawno takiego u mnie nie było ,są to produkty do  których mogę powiedzieć że para razy już wróciłam ale teraz mam chwile przemyślenia  nad nimi czy wrócę do i nich .

Nie mogło się obyć tutaj bez produktów na walkę z moim cellulitem i tu przedstawiam:
  Liren żel oraz serum.
Żel miał delikatne drobinki które mam nadzieje że redukowały co nie co na moich nogach, i do tego był w serii serum który był bardzo fajny treściwy i przyjemnie się go rozsmarowywało na nogach.
Płyn ziaja -jakoś do mnie nie przemówił i tym razem poprzednim  kupiłam go jak jechałam na wakacje , szybciej zeszła niebieska formuła nisz woda, nie zmywał dobrze i nie polecam.
Woda ziaja z witaminą C -bardzo przydała się na wakacjach i jako tonik ,przyjemnie pachniała cena ok9 zł
Krem oliwkowy ziaja- Może być ale nie dał rady z cieniami pod oczami które teraz posiadam jako młoda mama. 
Maskary zapewne każda z was już  miała ja na ich temat nie mam zdania do żółtej sukcesywnie co jakiś czas wracam ale czerwona nic nie robiła 
Krem http://saharu88.blogspot.com/2016/07/pierwszy-krem-30.html

Pozostałe produkty były ok, ale czy warte są ciągłego kupowania hmm .
Jaki dobry krem na cienie pod oczami ?? 

Miłego dnia kochane :@

7 komentarzy:

  1. no proszę ładnie Ci poszło znam tylko tusz

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO spore denko u mnie to totalny minimalizm ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no pierwszy raz udało mi się tyle uzbierać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do pielęgnacji skóry oraz włosów polecam filtr fitaqua z systemem kdf - zmiękcza on wodę prysznicową tak aby nie zawierała ona wysuszającego chloru oraz fluoru.

    OdpowiedzUsuń