wtorek, 10 listopada 2015

Vital Code- wygładzający olejek i balsam Liren -co warto kupić w sklepch

hej kochane 
kolejny dzień pogoda nie dopisuje  ale na małe zakupy tak  trzeba się wybrać.Dawno nie byłam w rossmanie a trzeba załapać się jeszcze   na -49%.  Upolowałyście coś fajneg ??
Chciałam wam przedstawić bardzo fajny produkt,jestem osobą która bardzo nie lubi się smarować a jak muszę to chce to szybko zrobić.Ten produkt jest odpowiedni dla takich osób jak ja.


Opakowanie się super nie prezentuje tym bardziej,etykietki są tłuste i wygląda jak  wygląda ale warto o nim wspomnieć. 
Szata graficzna na opakowaniu super, i świetnie że ma dozownik.




Zapach tego produktu  jest cudowny, tyle co ma olejków w sobie i jaką daje fajną tafle na ciele jest przyjemne.Widać to po moim zużyciu,produkt bardo szybko się wchłania co jest plusem.Plus daje ma za dozownik bo  nie muszę w wannie go aplikować,i po nim sprzątać jak p zwykłej oliwce.

Miałyście go  może,jestem ciekawa waszego zdania??

A teraz ja osobiście rozglądam się za prezentami pod  choinkę i warto przeglądnąć gazetki żeby na tym zaoszczędzić .

https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-09-11-2015,16913/2/ 



Sama dla siebie się zastanawiam.


 https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-09-11-2015,16913/5/


Sweterki mają cudowne na taką pogodę jak wczoraj i dzisiaj, jak najbardziej i cenowo i gatunkowo fajnie.

7 komentarzy: