niedziela, 5 października 2014

Projekt Denko

hej 
Dzisiaj jak zawsze szybko , bo zaraz wychodzę do pracy na cały dzień  a wolne dopiero w sobotę w końcu idę  na uczelnie :)
Mam parę fajnych notek dla was , ale to  z jakiś czas  ale teraz do konkretów przechodzę .

 Mydło  fajne  borowinowe fajnie oczyszczało cerę .Jaka to mydło wysuszało 
Piacnta olej do włosów szału na mnie nie zrobiło specjalnie .
Pomadka z lovle cena 4zł podobna do carmexu ,kupie i zrobię recenzje .
 Sól do kąpieli super z miodem przy okazji nawilżało 
I to co zawsze w projekcie chusteczki i waciki :)
 Szampon jeden z moich ulubionych recenzja już jest na blogu
Krem do rąk szału nie zrobił mało nawilżał .
Ziajka do demakijażu na początku fajnie zmywała ale na koniec  robiła rozmazane oko .
O kremie nic nie mogę powiedzieć starczyło na 4 aplikację .
 Balsam do ciała w końcu wykończyłam po roku używania super polecam
Bambino wersja lekka  jako balsam ok do buzi zapycha .
Bambino z cynkiem uwielbiam ,cały czas kupuje  polecam fajnie nawilża i wysusza pryszcze .
z kolorówki to większość ulubieńcy i nie raz pokazywałam i wspominałam o nich .


Miałyście coś a może coś polecacie Mi ?


6 komentarzy:

  1. Dwufazówki z Ziaji nie cierpię, ogólnie wolę micele ale jednak jeśli już wybieram dwufazówki to sięgam po bielendę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ta pomadka z lovely, będę czekała na szerszą recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten płyn dwufazowy z Ziaji. Dostałam po nim krosty:(

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję denka, wrzos muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie ładne kwiatki i pomysł na doniczki :)

    OdpowiedzUsuń