niedziela, 8 czerwca 2014

Bubel do włosów

hej kochane w niedzielną słoneczną pogodę 
Mam dla was co nie co do napisania o  bublu do włosów firmy schauma .
Nie wiem czy u mnie tak się spisuje czy  u was też.


To szampon do włosów przetłuszczających sie z ekstraktami bawełny i aloesu , uwalnia od nadmiaru  substancji przetłuszczających  w zawartych w sebum .


Moja opinia :
Szampon  mało się pieni  ,dokładnie  obciąża mi włosy a do tego  moje włosy na drugi dzień są do  umycia .
Miałam już szampony niższej firmy i o wiele lepiej się spisywały niż ten

A u was jak się spisywał ??

5 komentarzy:

  1. nie miałam i jakoś nigdy nie przykuł mojej uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u szkoda że sie nie sprawdził ja użyałam takiego w bordowym opakowaniu i bardzo go lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy w tej chwili się nie przetłuszczają ale na przyszłość, w razie czego, dobrze wiedzieć czego unikać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam szampon z tej firmy, ale w złotej butelce i też okazał się totalnym badziewiem. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń